Uskoro ćemo komade omiljenih modnih brendova moći da kupujemo preko interneta

Trend zatvaranja prodavnica “fast fashion” brendova i prebacivanje fokusa na onlajn kupovinu traje već nekoliko godina. Čuveni američki brend Forever 21 prošle godine zatvorio je 350 svojih prodavnica širom sveta, dok je u januaru ove godine najavljeno zatvaranje čak 1200 Zarinih prodavnica i investiranje u prodaju preko interneta. Pandemija koronavirusa dodatno je podstakla vlasnike Inditexa da smanje nastale gubitke zatvaranjem prodavnica i preusmere se na onlajn prodaju koja je rasla za vreme karantina.

Onlajn prodaja u nekim delovima sveta odavno ima primat u odnosu na kupovinu u tržnim centrima, iako su kod nas navike još uvek drugačije. Ipak, promenjene okolnosti u celom svetu odrazile su se i na naše tržište, pa sve više, pre svega mladih ljudi, takođe bira kupovinu iz udobnosti svog doma, izbegavajući redove ispred kabina i kasa.

Nakon uspeha koji je postigla Zara davanjem mogućnosti onlajn kupovine u našoj zemlji, još tri brenda koji su svi pod okriljem Inditexa, najveće modne grupacije na svetu, najavili su da će uskoro otvoriti onlajn prodaju za Srbiju. U pitanju su Stradivarius, Pull&Bear i Zara Home. Za sada je samo Stradivarius najavio tačan datum, tako da ćemo njihove komade moći da kupujemo onlajn od 30. septembra. Svi brendovi kupcima nude i besplatnu aplikaciju koja će kupovinu učiniti još jednostavnijom.

Ova vest obradovala je sve ljubitelje pomenutih brendova, a ukoliko se odluka pokaže uspešnom, možemo očekivati da se i ostali brendovi ove grupacije odluče na isto, a to su Massimo Dutti, Bershka, Oysho i Uterqüe, koji jedini još uvek nije zastupljen na našem tržištu.

Još nema komentara.

Šta Vi mislite?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: