Izabrana je boja za 2019. godinu i donosi nam vedrinu, optimizam i radost

Već smo vam pisali o kompaniji Panton koja na kraju svake godine bira boju koja će obeležiti narednu godinu. Boja 2018. godine bila je ljubičasta, a za 2019. izabrana je “živopisna koralna” boja. Svetla koralna nijansa koja sadrži ružičastu i narandžastu sa zlatnim podtonom obeležiće godinu pred nama.

Prilikom odabira boje iz svoje palete, Panton analizira boje koje se koriste u brendiranju. Kada je u pitanju izbor ovogodišnje boje, na nju su imali uticaj “Airbnb” i “Apple” koji su koralnu boju koristili u prethodnim mesecima. Međunarodni stručni tim pratio je u proteklom periodu trendove kada su u pitanje boje i njihov uticaj. To uključuje industriju zabave, filmsku produkciju, modu, popularne destinacije za putovanja, različite oblike dizajna, životni stil i socijalno-ekonomske uslove. Oni uzimaju u obzir i materijale i teksture koji utiču na boju, kao i nove tehnologije, društvene mreže, pa čak i sportske događaje koji privlače svetsku pažnju.

U Pantonu živopisnu koralnu boju opisuju kao “bezbrižna sreća”, navodeći da ona simboliše našu urođenu potragu za optimizmom i radošću, osećanjima za kojima ljudi žude u današnjem svetu.

Oćekujemo da će koralna boja preplaviti modne piste na predstojećim nedeljama mode, a radujemo se njenom dolasku i na ulice, koji sigurno sledi ubrzo nakon toga. Posebno se veselimo letu i preplanulom telu uz koji će se koralna boja savršeno slagati.

Još nema komentara.

Šta Vi mislite?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: