Predstavljamo vam Cocomint i njihov stilski vodič za žene

U moru portala, Fejsbuk grupa i Instagram stranica, nije lako istaći će i pronaći put do publike. Sve je više influensera, blogerki, stranica koje se bave modom i često se čini da svi liče jedni na druge. Baš zato, kada čitaoci prepoznaju i poklone poverenje nekom od njih, to zaslužuje pažnju i pohvalu. “Cocomint” je upravo dokaz da se posvećenost i originalnost uvek isplate i da publika zna da ih ceni.

“Cocomint” je prvi ženski stilski i šoping portal u Srbiji. Na Instagramu imaju skoro 18 hiljada pratilaca koji svakodnevno prate njihove objave. Dnevno dobijaju između 50 i 100 poruka, dok storije prati aktivno više od 10 hiljada ljudi svakog dana.

Na “Cocomint” stranici pronaći ćete izveštaje iz omiljenih prodavnica, savete gde da kupite i kako da kombinujete aktuelne komade, stilske savete, korisne informacije o onlajn kupovini, ankete u kojima devojke biraju kombinacije koje im se sviđaju, a u predlozima i savetima učestvuje i celokupna zajednica devojaka i žena koje prate ovu stranicu i međusobno dele ljubav prema modi, ali i informacije iz ove oblasti.

Nedavno je, uz sve to, “Cocomint” predstavio svoj onlajn stilski vodič za žene, što je i bio povod da otkrijemo ko stoji iza ove stranice i kako je ona nastala.

Tako smo otkrili, ono što devojke koje vole ovu stranicu ne znaju, da je “Cocomint” nastao još 2016. godine, i to kao brend haljina. Možete videti kako je izgledala kolekcija od 3 haljine za leto 2017. godine. Na fotografijama je Milica Žer, koja je i osnivač “Cocomint”-a. Njen posao sa haljinama je međutim naišao na brojne probleme, zbog čega je odlučila da se umesto haljinama bavi edukacijom žena o modi i šopingu.

Milica nam je otkrila da na “Cocomint” stranici devojke najviše vole ankete jer na taj način mogu da provere da li je ono što se njima sviđa nešto što se sviđa i većini, a posebno je ponosna na “fashion vesti” jer kako kaže, kad god se nešto dešava u oblasti mode, prvo ćete saznati na njihovom profilu.

Milica nam je takođe dala priliku da zavirimo u stilski vodič i otkrijemo vam šta vas očekuje na 225 strana. Vodič je podeljen na 8 poglavlja: Šoping u Srbiji, Naručivanje onlajn, Kako izgraditi stil: vodič korak po korak, Analiza stila: šta je to što nekoga čini kul na 26 primera, Trikovi stajliš žena, Popularni komadi, Sklapanje boja i Održavanje odeće.

Stilski vodič je, otkriva nam Milica, namenjen prvenstveno mladim ženama, onima čiji stil ide od sportskog do elegantnog u toku jedne radne nedelje. Onima koji prate modu ovo će biti štivo za uživanje dok onima koji nemaju vremena da prate modu, ovaj vodič će pomoći da saznaju ono što se može saznati samo ako stalno idete u šoping.

U njemu vas očekuju predlozi kombinacija, saveti o kombinovanju boja, izboru materijala, zanimljivosti iz istorije mode, strategije koje će vam pomoći da donesete ispravne izbore prilikom kupovine modnih komada, savete kako da izbegnete najčešće stilske greške i trikove, kako da uštedite a da se to na vašim kombinacijama ne vidi, kao i spisak osnovnih komada, kako bi spasili žene od kupovine nepotrebnih stvari.

Veliki deo stilskog vodiča posvećen je onlajn kupovini koja je ove godine doživela procvat ali su mnogi i dalje nesigurni oko sajtova, plaćanja, naručivanja stvari, stizanja paketa, vraćanja i drugih informacija čije bi im poznavanje olakšalo proces onlajn kupovine.

Možete videti kako izgleda jedna stranica vodiča iz poglavlja “Kako izgraditi stil: vodič korak po korak”. U ovom poglavlju analizirani su svi osnovni komadi koje jedna žena treba da ima u ormaru, a ovako izgleda jedna stranica u delu koji se odnosi na obuću.

U delu o torbama možemo otkriti koji su pristupačni modeli koje nose devojke u Evropi i pronaći spisak torbi koje bi bilo dobro kupiti kada ste na putovanju u Evropi.

Ono što je Milica primetila da devojke posebno vole, pored edukativnog dela, jesu stilske kombinacije i predlozi gde šta kupiti. Vodič je pun takvih predloga i saveta, od vrsti unihop čarapa do radnji kaputa. U nastavku možete videti kako izgleda jedna stranica iz dela “Analiza stila”.

Ovaj stilski vodič je u digitalnoj formi, kada ga kupite, stiže vam na mejl adresu posle nekoliko minuta. Promo cena u decembru je 2.390 dinara, dok od 1.1.2021. njegova cena će biti 3.390 dinara. Iznos se uplaćuje preko uplatnice ili mobilne aplikacije, a potom potvrdu šaljete na mejl. Instrukcije za plaćanje možete pronaći na njihovom sajtu.

Još nema komentara.

Šta Vi mislite?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: