Čuvena blogerka Ejmi Song pokrenula je svoju modnu liniju

Poslednjih godina, sve su češća partnerstva između poznatih devojaka u online modnom svetu i modnih kuća. Ispostavilo se da nijedna reklama ne prodaje tako dobro proizvod, kao influenseri. A još ako proizvod nosi ime po devojci koju na društvenim mrežama prate milioni, čini se da je uspeh zagarantovan.

Često su blogerke, kako na našim prostorima, tako i na globalnom planu, sarađivale sa kozmetičkim i modnim kompanijama, dizajnirale kolekcije modnih dodataka, linije odeće, šminku, parfeme i različite druge proizvode. Ali čini se da skoro nijedna linija nije privukla toliko pažnje, kao ona koju je pre nekoliko dana pokrenula slavna američka blogerka korejskog porekla Ejmi Song.

Ejmi je 2008. godine, dok je studirala dizajn enterijera započela svoj modni blog “Song od style” koji je veoma brzo postao popularan, a ona se našla na samom vrhu svetski uspešnih modnih blogerki, kao i na Forbsovoj listi 30 ispod 30. Paralelno sa blogom, Ejmi se gradila svoj YouTube kanal i Instagram profil na kom danas ima preko 5 miliona pratilaca.

U saradnji sa modnom kompanijom Revolve, koja je jedna od vodećih na online tržištu, Ejmi je lansirala kolekciju “Song of style”, nazvanu po njenom blogu, koja se sastoji od 50 raznobojnih komada. Ukoliko ste kao deca voleli suknju-šorc, obradovaće vas ovaj komad koji se našao u kolekciji, zajedno sa pastelnim odelima, romantičnim haljinama sa karnerima, cvetnim i voćnim dezenom.

Ejmi kolekciju opisuje kao ženstvenu i moćnu, sa praktičnim i udobnim komadima kako za kancelariju, tako i za odmor, koji se istovremeno i odlično fotografišu, a sve inspirano Samantom Džouns iz kultne serije “Seks i grad”.

Kolekcija je predstavljena prethodnih dana u Lisabonu gde su se okupile svetske modne blogerke kako bi podržale svoju koleginicu i prve ponele ove zanimljive komade.

Još nema komentara.

Šta Vi mislite?

Your email address will not be published. Required fields are marked *